دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی , مشاور اقتصادی درحوزه کسب و کارهای کوچک

کارشناس و مشاور اقتصادی

دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی , مشاور اقتصادی درحوزه کسب و کارهای کوچک

تولید محتوا راهکار مطمئن در بازاریابی و فروش اینترنتی کسب و کار خرد و خانگی 2

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ق.ظ | ۰ نظر

(بخش دوم : گزارش نویسی)

در بخش اول مقاله به تولید محتوا پرداخته شد و این که فضای مجازی برای کسب و کارهای خرد و خانگی مفید بوده و یکی از راهکارهای اساسی آگاهی بخشی به مشتری تولید محتوا می باشد و اهمیت زیادی که این موضوع در فضای مجازی دارد بیان گردید و به تولید راهنمای محصولی به عنوان قدم اول در تولید محتوا به صورت دقیق پرداخته شد.

 

تولید محتوا


در این بخش به جزء دوم تولید محتوا در راستای آگاهی بخشی یعنی تهیه گزارش در تولید محتوا نام برده می شود.

 
استفاده از گزارش از این جهت حائز اهمیت است که دو کاربرد اساسی دارد:
1- میتوان از گزارش در جهت بهبود کاری در زمینه تولید محتوا دست یافت 
2- استخراج برخی گزارش ها در
سامانه مجازی می تواند کمک کند تامشتریان بیشتر و بهتر از محصولات ما آگاهی یابند.


در زمینه کاربرد اول آنکه اصولا بطور مخصوص در مراحل اول هر گونه تولید محتوایی می بایست به صورت کامل و دقیق گزارش گیری گردد تا بتوان دریافت که نوع نگاه مشتریان به این محتوا ها چگونه است و بر اساس آن اصلاح محتوا صورت پذیرد.

 

تولید محتوا


یک کاربرد عمیق دیگر تهیه گزارش در تولید محتوا در زمینه نرخ بازدید و یا استقبال از محصول به روایت آمار و ارقام است که در جهت تبلیغ محصول می توان از آن استفاده نمود.


پس در کل می توان گفت یکی از وظایف اصلی تولید کننده محتوا آن است که هر محتوایی را به دقت زیر نظر داشته و میزان بازدید، نحوه استقبال مخاطب از محتوا را بداند که البته استخراج و دریافت نظر مخاطبان نیز مقوله ای است که می بایست به صورت تخصصی در مقالات دیگر به آن پرداخت.

بوم کسب و کار چیست؟


کاربرد اساسی دیگر آن است که از آمار و ارقام و گزارش روند بازدید می توان در تبلیغات و تولید محتوا برای هر محصول استفاده فراوان برد و حتی در برند سازی برخی محصولات نیز کاربرد اساسی دارد و سرمایه گذار را بر آن می دارد که اولا نیاز مشتری چیست و ثانیا برای چه عاملی می بایست سرماهی گذاری کند تا به سود دهی و رضایت مشتری دست یابد.


سخن نهایی اینکه در تولید محتوا حتما از گزارش گیری غافل نشوید و دیگر آنکه از گزارشات فقط در جهت اصلاح تولید محتوا استفاده ننموده و به دیگر کاربردهای آن نیز دقت نمایید.


دکتر میرمهیار میرصالح پور

رئیس هیئت مدیره شرکت یاس نوین پارسه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی