دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی , مشاور اقتصادی درحوزه کسب و کارهای کوچک

کارشناس و مشاور اقتصادی

دکتر میرمهیار میرصالح پور ، کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی , مشاور اقتصادی درحوزه کسب و کارهای کوچک

۱۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

آمیخته بازاریابی چیست؟ تعریف قیمت در آمیخته بازاریابی (1)

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

یکی از مهمترین ارکان آمیحته بازاریابی، قیمت می باشد.

قیمت در آمیخته بازاریابی از این جهت مهم است چونکه قیمت همیشه درآمدزا است ولی الباقی ارکان آمیخته بازاریابی، هزینه بر می باشند.

آمیخته بازاریابی چیست

پس اهمیت price در آمیخته بازاریابی بسیار مهم می باشد.

در این پادکست قصد داریم که در مورد قیمت بصورت بسیار خودمانی و با زبانی ساده طوری که هر کسب و کار کوچکی می تواند از آن در جهت فروش بیشتر استفاده کند، صحبت کنیم.

امید است که این فایل های اموزشی به کمک تولید کنندگان صنایع خرد و کوچک بیاید و آنها بتوانند فروش بیشتری را داشته باشند.

در آنتهای این پادکست شما تجریبات جناب اقای دکتر میرمهیار میرصالح پور کارشناس و مشاور اقتصادی را گوش خواهید داد و خواهید فهمید که چطور با استفاده از استراتژی قیمت، فروش بیشتر داشته باشید.

 


دریافت

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی

نکات طلایی بازاریابی و فروش - کیا اینو میدونن 1

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

در سری ویدئوهای آموزشی "کیا اینو میدونن" قصد داریم برای شما از نکات طلایی بازاریابی سخن بگوییم که با دانستن آنها می توانید فروش خود را چندین برابر کنید.

قسمت اول

 

 


دریافت
مدت زمان: 42 ثانیه

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی

جذابیت های علمی برای مصرف کننده و اثر آن در فروش ( حوزه عسل )

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

برای بیان ویژگی‌های هر محصولی باید شناخت خوبی از فرآیند تولید آن محصول داشت و نکات جذاب آن را در مذاکره بیان کرد. مثلاً در فروش افراد تعداد گره و تعداد نفر ساعت نیروی کار آن را بیان می کنند و به این مطلب که کار دست است و ارزش آن بالاتر است، از نکات قالب تمامی مذاکرات فروش بیان می‌شود.

در اکثر موارد در زمان فروش صنایع دستی نیز این مطلب بیان می گردد و یا اعلام ظرافت های این صنایع به دنبال افزایش ارزش آن هستند که  البته در ایران با این حال آنچنان که باید به این مقوله پرداخته نمی‌شود و متاسفانه بهای کار دست و زحمات هنرمندان به قدر شایسته مورد حمایت قرار نمی‌گیرد مگر توسط توریست‌های برخی کشورها که به دلیل تفاوت در ارزش پولی آنها تا حدودی بهای آن پرداخته خواهد گردید.

 جذابیت های علمی عسل ( حوزه عسل )
اما این موارد در محصولات کشاورزی و تولیدی نیز وجود دارد از جمله برنج که با مفهوم به رنج که شاید مصداق اولیه آن خم شدن ‌کمر اکثر تولیدکنندگان پس از چند سال متمادی در تولید برنج و همزمانی پا و دست به صورت ساعات طولانی در آب است که پس از گذشت زمان منجر به بیماری های استخوانی در افراد می گردد.

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی

چپ دستی فرصت یا تهدید برای بازاریابان

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

روز ۲۲ مرداد ماه برابر با ۱۳ اوت به نام روز جهانی چپ دست نامگذاری شده است.

علت نامگذاری این روز که در سال ۱۹۷۶ برابر با ۱۳۵۵ خورشیدی برمی‌گردد اعتراضی است که به تمام امکاناتی که در جهان برای راست دستان تعبیه شده است و چپ دست ها مجبورند از آن ابزارها استفاده نمایند.

چپ دستی فرصت یا تهدید برای بازاریابان
طی آمارهای جهانی ۹۰ درصد جمعیت جهان راست دست است ، ۳ درصد قابلیت استفاده از هر دو دست و 7 درصد از جمعیت جهان چپ دست هستند و تعداد چپ دست در آقایان دو برابر خانم ها می باشد.


حال این آمار و ارقام در بحث بازرگانی زمانی به کار می آید که با یک ایده خلاقانه از این شکاف که به یک دغدغه عمومی برای چپ دستان تبدیل شده استفاده گردد و به نیاز این بخش از مخاطبان پاسخ داده شود.

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی

پادکست آموزش حضور در نمایشگاه 4 (سری چهارم)

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

همیشه کسب و کارهایی بوده اند که برای انجام فعالیت های نمایشگاهی خود نیاز به مشاوران و متخصصان این حوزه داشته اند.

پادکست آموزش حضور در نمایشگاه 4

ما قصد داریم در این پادکست به مسائلی بپردازیم که دقیقا نیاز هر واحد کسب و کار علی الخصوص کسب و کارهای کوچک و خرد و خانگی می باشد. اقداماتی نظیر نحوه عملکرد و نگهداشت مشتریان بالقوه پس از نمایشگاه، نحوه تعامل با مشتریان، چگونگی قیمت گذاری محصولات پس از برگذاری نمایشگاه و آیتم هایی نظیر اینها، همگی جزء گفتگوهای این پادکست می باشد.

خواهشمند است پس از شنیدن این پادکست، نظرات خود را برای مجموعه ما درج نمائید.

 


دریافت

کارشناس و مشاور اقتصادی

کارشناس و مشاور اقتصادی

سید علیرضا عبدالهی کسب و کار خرد و خانگی

.


  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی

چگونه مشتری را جذب و تبلیغ کننده خود کنیم؟

دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی | چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر
  • دکتر میر مهیارمیر صالح پور، کارشناس و مشاور اقتصادی